امكانات قطار فدك

ارزان ترين بليط هاي هواپيما

امكانات قطار فدك

۱۳ بازديد

يك زندگي لوكس داخل قطار؟! اگر يك بار سوار قطار فدك بشويد، ديگر براي سفر از تهران- مشهد و تهران-شيراز، سوار هيچ وسيله ي ديگري نمي شويد؛ حتي هواپيما! با ما همراه باشيد تا شما را با ويژگي ها و امكانات بي نظير اين قطار و روش خريد اينترنتي بليط قطار فدك آشنا كنيم. با ما همراه شويد.
امنيت بالاي قطار براي سفرهاي طولاني از دلايلي است كه نقش قطار را در ذهن مسافران پر رنگ تر كرده و باعث ورود قطار جديد فدك بعد از قطار زندگي در مسير تهران- مشهد شده است. درست است كه هزينه ي خريد بليط قطار فدك با قيمت بليط هواپيما تقريباً تزديك به هم است؛ اما از امكانات و خدمات ويژه ي اين قطار لوكس نمي شود چشم پوشي كرد؛ بخصوص اگر بليط را اينترنتي بخريم و مجبور نباشيم حضوراً به مراكز فروش بليط مراجعه كنيم. وقتي اين قطار با سرعت 200 كيلومتر در ساعت حركت مي كند، جريان زندگي را به سرعت از پشت پنجره هاي دو جداره ي واگن به نمايش مي گذارد.كوپه كه چه عرض كنم، اتاق لوكس! صندلي هاي راحت و امكانات عالي، پذيرايي توسط مهمانداران آموزش ديده و لذت بردن از انواع نوشيدني هاي سرد و گرم و غذاهاي لذيذ همه از ويژگي هايي است كه قطار فدك را براي مسير تهران- مشهد و تهران- شيراز خاص كرده است. در ادامه بيشتر با اين قطار آشنا خواهيم شد.

يك زندگي لوكس داخل قطار؟!  اگر يك بار سوار قطار فدك بشويد، ديگر براي سفر از تهران- مشهد و تهران-شيراز، سوار هيچ وسيله ي ديگري نمي شويد؛ حتي هواپيما! با ما همراه باشيد تا شما را با ويژگي ها و امكانات بي نظير اين قطار و روش خريد اينترنتي بليط قطار فدك آشنا كنيم. با ما همراه شويد.

امنيت بالاي قطار براي سفرهاي طولاني از دلايلي است كه نقش قطار را در ذهن مسافران پر رنگ تر كرده و باعث ورود قطار جديد فدك بعد از قطار زندگي در مسير تهران- مشهد شده است. درست است كه هزينه ي خريد بليط قطار فدك با قيمت بليط هواپيما تقريباً تزديك به هم است؛ اما از امكانات و خدمات ويژه ي اين قطار لوكس نمي شود چشم پوشي كرد؛ بخصوص اگر بليط را اينترنتي بخريم و مجبور نباشيم حضوراً به مراكز فروش بليط مراجعه كنيم. وقتي اين قطار با سرعت 200 كيلومتر در ساعت حركت مي كند، جريان زندگي را به سرعت از پشت پنجره هاي دو جداره ي واگن به نمايش مي گذارد.كوپه كه چه عرض كنم، اتاق لوكس! صندلي هاي راحت و امكانات عالي، پذيرايي توسط مهمانداران آموزش ديده و لذت بردن از انواع نوشيدني هاي سرد و گرم و غذاهاي لذيذ همه از ويژگي هايي است كه قطار فدك را براي مسير تهران- مشهد و تهران- شيراز خاص كرده است. در ادامه بيشتر با اين قطار آشنا خواهيم شد.

قطار فدك با 3 كلاس متفاوت

اين قطار لوكس كه شما را با سرعت به در مسير ريلي سواري مي دهد، با سه كلاس مختلف در اختيار مسافران قرار مي گيرد. در تمام كلاس هاي متفاوت اين قطار، سرويس پذيرايي، دكوربندي واگن ها و كوپه ها، امكانات داخلي و همچنين آموزش مهمانداران بر طبق استانداردهاي قطارهاي پنج ستاره ي دنيا طراحي شده است . قطار5 ستاره فدك با عصرانه، قطار 5 ستاره ي اكونومي فدك، قطار 5 ستاره ي بيزنس فدك و قطار 5 ستاره ي ويژه ي فدك، عالي ترين امكانات و خدمات را در طول سفر ارائه مي دهند و شما مي توانيد با توجه به بودجه اي كه براي خريد بليط قطار در نظر گرفته ايد، يكي از كلاس هاي اين قطار را  انتخاب كنيد و از سفرتان لذت ببريد.

امكانات رفاهي واگن هاي قطار فدك

قدم زدن در طول راهروهاي زيباي قطار فدك، زيبايي مناظري را كه از پشت پنجره ها مي بينيد را دو برابر مي كند. اين واگن ها به تمام سيستم هاي ايمني و سامانه هاي اعلام  حريق مجهز هستند. براي راحتي مسافران در هر واگن دو سرويس بهداشتي ايراني و فرنگي مطابق با استانداردهاي شركت‌هاي هواپيمايي روز دنيا، تعبيه شده است.

در كوپه ي خود از اين امكانات لذت ببريد

كوپه ي اين قطار بسيار مجهز است و امكانات يك سفر راحت را براي مسافران مهيا كرده است. در هر كوپه ي چهار نفره، چهار تخت خواب تعبيه شده كه درست متناسب با ارگونومي بدن است. با رزرو بليط قطار فدك، در هر فصل سال كه مي خواهيد با خيال راحت سفر كنيد، نه سردتان مي شود و نه از گرما مي پزيد؛ تنظيم دماي داخل كوپه دست خودتان است و مي توانيد آن را بين دماي 22 تا 26 درجه‌ي سانتي‌گراد تنظيم كنيد. سيستم هايي درون هر كوپه وجود دارد كه مي توانيد نور و صداي محيط را تنظيم كنيد. از ديگر امكانات اين كوپه ها، ميز مجزاي غذا خوري،  سيستم صوتي و تصويري پيشرفته IPTV با قابليت هايي از قبيل انتخاب فيلم، موسيقي، اعلام اطلاعات موقعيت مكاني قطار، اعلام وضعيت آب و هوا و احضار مهمان‌دار و پر طرفدارترين آنها، سامانه Wifi داخلي و سيستم GPS است كه شما را در طول مسير سرگرم مي كند.

 

خدمات بي نظير قطار 5 ستاره ي فدك

    استفاده از فرش قرمز جهت استقبال اوليه از مسافرين

 

    ارائه‌ي حوله‌ي مرطوب

 

    سرو نوشيدني خوشامدگويي

 

    استفاده از ظروف چيني براي سرو غذا

    سرو عصرانه يا صبحانه با توجه به ساعت حركت قطار

    سرو پيش‌غذا، غذاي اصلي و دسر

    سرو نوشيدني گرم بعد از غذا

    ارائه‌ي سرويس خواب با كيفيت بالا و متفاوت

    ارائه‌ي ويلچر به مسافران براي جابه‌جايي در ايستگاه و قطار در صورت درخواست

    ارائه‌ي گهواره به مسافران داراي كودك زير دو سال در صورت درخواست

    ارائه‌ي هدفون

    ارائه‌ي روزنامه

 

نحوه ي خريد اينترنتي بليط قطار فدك

ما يكي از معتبرترين سامانه هاي فروش بليط هواپيما، قطار و اتوبوس است كه  مي توانيد با ورود به اين سامانه و انتخاب مبدأ، مقصد و تاريخ حركت به ليست كامل قطارهاي موجود در مسير انتخابي دست پيدا كنيد و در نهايت با مقايسه ي قيمت بليط قطار ها و نوع قطارها، مناسب ترين قطار براي سفر خود را رزرو كنيد؛ به همين راحتي! جهت اطلاعات بيشتر با شماره هاي زير تماس بگيريد.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.