در تيك بان رزرو بليط هواپيما چگونه انجام ميشود؟

۱۴ بازديد

تيك بان روش هاي جديدي را براي رزرو كردن پرواز هاي شما ارائه مي دهد. روش هايي كه هر يك مي تواند مسافرت هاي شما را راحت و دلپذير كند. درگذشته راههاي معدودي براي تهيه بليط هواپيما وجود داشت اما با پيشرفت تكنولوژي هرروز براي رفاه حال مسافران روش ها و راهكارهاي جديدي در نظر گرفته مي شود.

درحال حاضر براي رزرو بليط هواپيما ميتوانيد به دفاتر مركزي خطوط هوايي، آژانسهاي مسافرتي و گردشگري يا وبسايت رسمي شركتهاي هواپيمايي مراجعه كنيد همچنين ميتوانيد از سايتهاي متعدد فروش آنلاين بليط بهره ببريد و درنهايت با شماره تلفنهاي شركتهاي هوايي تماس حاصل كنيد.

تيك بان روش هاي جديدي را براي رزرو كردن پرواز هاي شما ارائه مي دهد. روش هايي كه هر يك مي تواند مسافرت هاي شما را راحت و دلپذير كند.  درگذشته راههاي معدودي براي تهيه بليط هواپيما وجود داشت اما با پيشرفت تكنولوژي هرروز براي رفاه حال مسافران روش ها و راهكارهاي جديدي در نظر گرفته مي شود.

درحال حاضر براي رزرو بليط هواپيما ميتوانيد به دفاتر مركزي خطوط هوايي، آژانسهاي مسافرتي و گردشگري يا وبسايت رسمي شركتهاي هواپيمايي مراجعه كنيد همچنين ميتوانيد از سايتهاي متعدد فروش آنلاين بليط بهره ببريد و درنهايت با شماره تلفنهاي شركتهاي هوايي تماس حاصل كنيد.

آسانترين راه رزرو بليط هواپيما و 
بليط هواپيما چارتر در حال حاضر خريد آنلاين است كه براي اين كار بايد سه شرط دارا بودن يك ايميل، كارت عضو شتاب و مقدار كافي پول را دارا باشيد. بهاينترتيب ميتوانيد با مراجعه به سايت شركتهاي هواپيمايي و يا از طريق سايتهاي جامع، بليط دلخواهتان را رزرو كنيد.
اين كار بسيار ساده است شما ابتدا بايد به عضويت يكي از سايتهايي كه اين خدمت را ارائه ميكنند درآييد و سپس مبدأ و مقصد خود را وارد كنيد و به مشاهده پروازهاي موجود بپردازيد. محدوديت اين روش آن است كه تنها از بين پروازهايي كه سايت در اختيار شما ميگذارد ميتوانيد يكي را انتخاب كنيد.

راهكارهاي جديد تهيه بليط هواپيما

اگر قصد داريد شخصاً به فرودگاه مراجعه كنيد و همانجا بليط موردنياز خود را تهيه كنيد بايد بدانيد براي پروازهاي داخلي يك ساعت و 30 دقيقه قبل از پرواز و براي سفرهاي خارجي سه ساعت پيش از پرواز فرصت داريد بليط تهيه كنيد.براي خريد بليط هواپيما و اطلاع از قيمت بليط هواپيما در سايت تيك بان مقصد مورد نظر را جستجو نماييد
اگر پرواز چارتري بخريد بههيچعنوان نميتوانيد از سفر منصرف شويد يا بليط خود را تغيير دهيد اما براي بليتهاي معمولي و غيرچارتر با كسر مبلغي خسارت، امكان لغو يا تغيير پرواز وجود دارد. پول پرداختي هم تا پايان همان روزي كه بليط خودتان را باطل كرديد، بهحساب شما برگردانده ميشود.


لازم است بدانيد در صورت انصراف از پرواز پس از رزرو بليط هواپيما تا ساعت 12 ظهر سه روز قبل از پرواز پنج درصد تا ساعت 12 ظهر روز قبل از پرواز 10 درصد تا 30 دقيقه قبل از پرواز 30 درصد، از 30 دقيقه قبل از پرواز تا بعد از پرواز 50 درصد از وجه پرداختي شما براي خريد بليط كسر ميشود.

از طريق رزرو آنلاين شما هميشه به بهترين نرخها دسترسي خواهيد داشت. برخي خطوط هوايي براي راحتي حال مسافران جهت رزرو بليط هواپيما اپليكيشن موبايل ويژه خود را طراحي كردهاند كه در كمترين زمان ممكن بليط موردنياز شمارا در اختيارتان ميگذارد.

 

رزرو بليط هواپيما : مراكز تماس خطوط هوايي

مراكز تماس خطوط هوايي جهت رزرو بليط هواپيما و ساير خدمات شركتهاي هوايي هم معمولاً 24 ساعته بوده و در 7 روز هفته مشغول خدمترساني به مشتريان ميباشند.


آژانسهاي مسافرتي و گردشگري معمولاً با شركتهاي هواپيمايي قرارداد امضا ميكنند و بهاينترتيب هر آژانس مسافرتي تنها قادر خواهد بود بليط خطوط هوايي طرف قرارداد با خودش را به فروش برساند.


رزرو بليط هواپيما و 
بليط ارزان هواپيما به صورت آنلاين از طريق وبسايتهاي رسمي شركتهاي هواپيمايي هم راه و رسم خود را دارد بهطورمعمول مسافران با ورود به وبسايت و تكميل اطلاعات موردنياز، از طريق مشاهده برنامه پروازي موجود، پرواز موردنظر خود را انتخاب كرده و از طريق سامانه اينترنتي رزرواسيون بهصورت ۲۴ ساعته و در طي ۷ روز هفته قادر خواهند بود بليط موردنياز خود را خريداري كرده و از طريق كارتهاي بانكي عضو شبكه شتاب هزينه آن را پرداخت كنند. در حال حاضر اغلب شركتهاي هواپيمايي كشور اين خدمت را در اختيار مشتريان خود قرار ميدهند.

راهنماي رزرو بليط هواپيما

تقريباً تمامي سايتهاي اينترنتي ارائه كننده بليط هواپيما براي رزرو بليط هواپيما يك فرآيند 5 مرحله اي دارند:

 ثبت نام و واردكردن اطلاعات سفر

  1. انتخاب پرواز و زمان موردنظر
  2. واردكردن سفر به سبد خريد
  3. تائيد اطلاعات سفر
  4. پرداخت و دريافت بليط

تمام خانوادههاي شهدا، اسرا و مفقودان شامل پدر، مادر، همسر و فرزندان، معلولان، كاركنان سازمان هواپيمايي كشوري و نمايندگان مجلس شوراي اسلامي ميتوانند از تخفيفات ويژه شركتهاي هواپيمايي هنگام تهيه بليط استفاده كنند.
نام و نام خانوادگي مسافر بايد بهصورت فارسي و لاتين، بهطور صحيح و كامل وارد سيستم رزرو بليط شود. بايد در واردكردن نام مسافر دقت كنيد، چراكه معمولاً امكان اصلاح نام در سيستم وجود ندارد.

بليط هواپيما ارزان را از سايت تيك بان تهيه بفرماييد.
درگذشته فرآيند خريد بليط هواپيما با صرف هزينه و زمان بسيار تنها به كمك آژانسهاي هواپيمايي امكانپذير بود اما در حال حاضر علاوه بر پروازهاي متعدد چارتري، امكان دسترسي مسافران به بهترين قيمتهاي ممكن براي بيش از ۹۰۰ ايرلاين معتبر داخلي و جهاني در اغلب مسيرهاي بينالمللي از طريق سايتهاي اينترنتي فراهم شده است به نحويكه به با سادهترين شكل ممكن ميتوانيد تمامي پروازهاي ممكن در مسير موردنظرتان را ببينيد و با توجه به قيمتهاي آن و شرايط پروازي هر ايرلاين، با توجه به شرايط و نيازتان بليط بخريد.

انواع رزرو بليط هواپيما

رزرو بليط هواپيما و بليط ارزان هواپيما هم بهصورت رفت و برگشت و هم به صورت يكطرفه امكانپذير ميباشد، شما با كمك امكان جستجو كه در اغلب سايتها جهت بررسي وضعيت رزرو بليط هواپيما در اختيار كاربران قرارگرفته ميتوانيد پروازهاي مختلف را با يكديگر مقايسه كنيد و از ميان پروازهاي متنوع و مختلف پرواز دلخواه خودتان را انتخاب كنيد.
پس از پرداخت قيمت بليط امكان اصلاح نام چاپ شده بر روي بليط وجود ندارد، اما هميشه تا زماني كه بليط رزرو است و هنوز پرداختي انجام نشده ، اين امر امكان پذير خواهد بود. پس از پرداخت وجه بليط امكان اصلاح نام چاپ شده بر روي بليط وجود ندارد، اما هميشه تا زماني كه بليط رزرو است و هنوز پرداختي انجام نشده ، اين امر امكان پذير است.


با پرداخت مبلغ رزرو، شماره رزرو ايجاد و بليط الكترونيكي به ايميلتان ارسال ميشود. رزرو خريدار در اين هنگام تأييدشده ميباشد و نيازي به تماس با خطوط هوايي براي تأييد رزرو بليط هواپيما وجود ندارد.
درصورتيكه هنگام رزرو بليط هواپيما و خريد بليط هواپيما به هر دليلي دو بار پول از حساب مشتري كسر شده باشد آژانس مسافرتي يا شركت هواپيمايي موردنظر موظف است پرداخت را بررسي كرده و درصورتيكه خطاي سيستمي از طريق آن مجموعه به وقوع پيوسته باشد مبلغ اضافه كه از حساب كسر شده بهحساب مشتري بازگشت داده ميشود. سامانه تيك بان امكان رزرو هتل را نيز فراهم نموده است شما مي توانيد 
رزرو هتل مشهد، رزرو هتل دبي، رزرو هتل كيش و رزرو هتل استانبول را با كارت هاي عضو شتاب انجام بدهيد.
درصورتيكه پرداخت از طريق سيستم بانكي به اشكال برخورده باشد ظرف مدت 72 ساعت وجه بهصورت خودكار از سيستم بانكي به حساب مشتري برگشت داده خواهد شد. به اين ترتيب مي توانيد با خيال راحت يك رزرو بليط هواپيما را در اسرع وقت و به ساده ترين شكل ممكن به انجام برسانيد و مي توانيد راهنماي رزرو بليط هواپيما را نيز مشاهده نماييد.

دسترسي سريع:

 بليط ارزان هواپيما | قيمت بليط هواپيما | راهنماي رزرو بليط هواپيما | بليط چارتر | بليط سيستمي | خريد بليط هواپيما ايران اير | خريد بليط هواپيما ماهان | قيمت بليط ارزان مشهد | خريد بليط هواپيما خارجي ‌| بليط خارجي | خريد آنلاين بليط هواپيما خارجي | بليط خارجي | بليط هواپيما ارزان | بليط چارتر خارجي | قيمت بليط هواپيما | خريد بليط هواپيما ايران اير | قيمت بليط استانبول ماهان ‌| بليط هواپيما مشهد | بليط هواپيما لحظه آخري | بليط قطار‌| بليط هواپيما كيش | بليط كيش

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.