خريد آنلاين بليط چه امتيازاتي دارد

ارزان ترين بليط هاي هواپيما

خريد آنلاين بليط چه امتيازاتي دارد

۱۵ بازديد

درچند سال اخير، استفاده از اينترنت در جهت رفع برخي نيازهاي روزمره، ازجمله خريدهاي مختلف از سايت متنوع افزايش يافته و رو به افزايش است. اين استفاده، بحدي افزايش داشته است و آنچنان بازار مناسب و وسوسه انگيزي داشته است كه حتي در عرصه ي گردشگري نيز ورود يافته است. تا جايي كه حتي ايرلاين هاي مختلف در عرصه بين المللي و داخلي، در سايت هاي اينترنتي خود، با فراهم آوري زيرساخت هاي موردنياز، اقدام به ايجاد صفحات مخصوص خريد اينترنتي بليط هاي هواپيماهاي خود در مقاصد و زمان هاي مختلف نموده اند.

مخاطبان نيز استقبال فراواني از اين طرح ايرلاين ها نموده اند. تا جايي كه حتي اين گونه خريدها، در كشورمان ايران نيز، طرفداران فراواني پيدا كرده است و مي توان فقط با يك رايانه متصل به اينترنت، اقدام به خريد بليط هاي موردنظر خود كرد. معمولاً بليط هاي ارائه شده در اين سايت ها، ازقيمت بليط هواپيما هاي مناسب تري، نسبت به قيمت هاي ارائه شده در دفاتر هواپيمايي و حتي دفتر خود ايرلاين ها برخوردار مي باشد.

درچند سال اخير، استفاده از اينترنت در جهت رفع برخي نيازهاي روزمره، ازجمله خريدهاي مختلف از سايت متنوع افزايش يافته و رو به افزايش است. اين استفاده، بحدي افزايش داشته است و آنچنان بازار مناسب و وسوسه انگيزي داشته است كه حتي در عرصه ي گردشگري نيز ورود يافته است. تا جايي كه حتي ايرلاين هاي مختلف در عرصه بين المللي و داخلي، در سايت هاي اينترنتي خود، با فراهم آوري زيرساخت هاي موردنياز، اقدام به ايجاد صفحات مخصوص خريد اينترنتي بليط هاي  هواپيماهاي خود در مقاصد و زمان هاي مختلف نموده اند.

مخاطبان نيز استقبال فراواني از اين طرح ايرلاين ها نموده اند. تا جايي كه حتي اين گونه خريدها، در كشورمان ايران نيز، طرفداران فراواني پيدا كرده است و مي توان فقط با يك رايانه متصل به اينترنت، اقدام به خريد بليط هاي موردنظر خود كرد. معمولاً بليط هاي ارائه شده در اين سايت ها، از قيمت بليط هواپيما هاي مناسب تري، نسبت به قيمت هاي ارائه شده در دفاتر هواپيمايي و حتي دفتر خود ايرلاين ها برخوردار مي باشد. 

در اين بين، بيشتر ايرلاين ها، علاوه بر قرار دادن امكان خريد اينترنتي بليط هواپيما در سايت هاي اينترنتي خود، اين امكان را در اختيار برخي شركت هاي معتبر خصوصي قرار داده اند تا آنها هم بتوانند اقدام به فروش بليط هاي اينترنتي اين ايرلاين ها نمايند تا علاوه بر افزايش چندين برابري سرعت فروش بليط هاي خود، امكان خريد آسان و بي دغدغه براي مشتريان خود را فراهم نمايند.

حتي در ساعات خارج از ساعات اداري و حتي نيمه شب و اول صبح. ديگر نيازي به جستجوي آژانس هاي هواپيمايي، گشتن به دنبال جاي پارك اتومبيل، و تحمل استرس نيافتن بليط مورد نظر خود نداريد.

بليط هواپيما ارزان

حسن اين روش خريد، نسبت به ساير روش هاي خريد بليط، در اينست كه مشتريان اين ايرلاين ها، ديگر مجبور نيستند، براي تهيه بليط هاي موردنظر خود، با صرف وقت و هزينه و طي مسافت هاي گهگاه بالا، به نمايندگي فروش بليط ايرلاين و يا آژانس هاي هواپيمايي مراجعه كنند و اقدام به خريد بليط هواپيما موردنظر خود نمايد. كه علاوه بر  معايب ذكر شده، بزرگترين عيب آن در عدم دسترسي به ليست پروازها در وهله ي اول و در وهله دوم، عدم اگاهي از قيمت هاي واقعي ارائه شده توسط ايرلاين در ليست آژانس هاي هواپيمايي مي باشد.

 

تصور كنيد، در خانه خود يا محل كار خود، بر روي مبلمان راحت نشسته ايد و با رايانه يا تلفن همراه خود، در حال خريد بليط هواپيما براي روز و ساعت موردنظر خود هستيد. بدون اينكه حتي مجبور باشيد براي دريافت و پرداخت پول، از خانه يا دفتركار خود، بيرون برويد. حتي فكر كردن به اين واقعيت زندگي امروز ما، لذت بخش بخش.

حتي مي توانيد، اقدام به كنسل كردن بليط خود نماييد. حتي اگر در خارج از ساعات اداري باشد. بازهم تنها نياز شما، يك رايانه متصل به اينترنت مي باشد.

پيش بيني مي شود كه طي چندسال آينده، روش خريد اينترنتي بليط هواپيما، تبديل به رقيب جدي براي آژانس هاي هواپيمايي شده و سهم فروش خود در بازار را نسبت آنها، افزايش دهند و محبوبيت آنها، با توجه به سهل و آسان بودن و در دسترس بودن، ارزان تر بودن و حتي امكان كنسل كردن آنها در خارج از ساعات اداري، افزايش يايد.

فقط كافيست شركت هاي ارائه دهنده خدمات مسافرتي، با فراهم آوردن زيرساخت هاي لازم ، براي ارائه اين خدمت منحصر به فرد، علاوه بر ارائه خدمات عالي به مشتريان خود، امكان افزايش درآمد براي مجموعه ي خود و افزايش سهم فروش خود در بازار فراهم آورند.

ما نيز با درك اهميت موضوع فروش بليط هاي آنلاين هواپيما، بليط قطار، بليط اتوبوس، رزرو تور و رزرو هتل، اقدام به فراهم آوري زيرساخت هاي موردنياز نموده و علاوه بر ارائه خدمات حضوري به مشتريان خود، اقدام به ايجاد سايت هاي فروش اينترنتي بليط و تور نموده است.

براي خريد بليط هواپيما داخلي و خارجي به مقاصد موردنظر خود و نيز، بليط قطار، بليط اتوبوس، رزرو تور، رزرو هتل و...، مي توانيد به سايت ما  مراجعه نماييد و با مشخص كردن مقصد پروازي و روز و ساعت حركت خود، براحتي بليط موردنظر خود را تهيه نماييد.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.