هزينه هاي سفر به دبي

ارزان ترين بليط هاي هواپيما

هزينه هاي سفر به دبي

۲۴ بازديد

هزينه هاي سفر به دبي , سفر كردن به شهر دبي گران است زيرا بيستمين شهر گران قيمت دنيا به حساب مي آيد اما با اين حال گردشگران بسيار زيادي از سراسر جهان به دبي سفر ميكنند ميزان سفر سالانه به دبي چهارده ميليون نفر تخمين زده شده است و همين امر دبي را به يكي از پر بازديد ترين شهرهاي جهان تبديل كرده است. در اين مقاله ميخواهيم تمامي هزينه هاي سفر به دبي را تخمين بزنيم پس با ما همراه باشيد.

هزينه هاي سفر به دبي

هزينه هاي سفر به دبي , سفر كردن به شهر دبي گران است زيرا بيستمين شهر گران قيمت دنيا به حساب مي آيد اما با اين حال گردشگران بسيار زيادي از سراسر جهان به دبي سفر ميكنند ميزان سفر سالانه به دبي چهارده ميليون نفر تخمين زده شده است و همين امر دبي را به يكي از پر بازديد ترين شهرهاي جهان تبديل كرده است. در اين مقاله ميخواهيم تمامي هزينه هاي سفر به دبي را تخمين بزنيم پس با ما همراه باشيد.

هزينه هاي سفر به دبي

هزينه اخذ ويزاي دبي:

شما براي دريافت ويزا بايد آژانس هاي هواپيمايي معتبر تور لحظه آخري مراجعه كنيد و آن را به كارگزان بسپاريد‌. قيمت انواع ويزا براي دبي به اين شكل است:

ويزاي عادي چهار ده روزه مناسب گردشگران حدود سيصد هزار تومان. ويزاي نيمه فوري چهار ده روزه سيصد و پانزده هزار تومان.ويزاي عادي يك ماه حدود سيصد و چهل هزار تومان‌.ويزاي مولتي يك ماهه حدود يك ميليون تومان ويزاي توريستي سه ماهه از يك ميليون تا يك ميليون و پانصد هزار تومان ويزاي مولتي سه ماهه حدود دو ميليون تومان

ويزاي مولتي مناسب تجار است و به اين شكل است كه چندين بار ميتوانند از دبي خارج شوند و هربار به مدت چهارده روز در اين شهر اقامت داشته باشند. براي دريافت ويزا شما بايد يك چك ضمانت ده ميليون توماني به عنوان وثيقه بگذاريد

هزينه تور دبي:

قيمت تور دبي بستگي به آژانس هواپيمايي و نوع هتل دارد كه رايج ترين تور دبي به مدت سه شب و چهار روز است. كه براي اقامت به مدت سه شب و چهار روز در هتل هاي سه ستاره حدود نهصد هزار تومان تا يك ميليون و صد هزار تومان و براي اقامت در هتل چهار ستاره از يك ميليون و پانصد هزار تومان به بالا و براي اقامت در هتل هاي پنج ستاره از دو ميليون تومان به بالا بايد پول پرداخت نماييم.

هزينه حمل و نقل در دبي:

شما براي جابجايي در سطح ميتوانيد از گزينه هايي مثل اتوبوس،مترو،مونوريل،ترموا و ابرس استفاده كنيد كه هزينه هاي آن متغير است. استفاده كردن از مترو لازمه ي كارت اعتباري به نام نول كارت ميباشد كه ميتوانيد از مراكز فروش بليت مترو و اتوبوس تهيه كنيد. اين مراكز نول كارت هارا در چهار رنگ قرمز،نقره اي،نول كارت طلايي و آبي كه هر كدام استفاده اي جداگانه دارد.

اگرمدت زيادي در دبي نمي مانيد بهترين گزينه استفاده از نول كارت قرمز است. اين كارت حدود نود روز اعتبار دارد و قيمت آن نيز دو درهم است و فقط مخصوص استفاده مترو است اين كارت را ميتوانيد از دستگاه فروش بليت تهيه كنيد.

نول كارت نقره اي كارت الكترونيكي است و تا پنج هزار درهم شارژ ميشود و هزينه خريد آن حدود بيست و پنج درهم است  در اين نول كارت محدوديت استفاده وجود ندارد و ميتوانيد از آن براي پرداخت هزينه تمامي وسايل نقليه اعم از اتوبوس،مترو و ابرس استفاده نماييد.

نول كارت طلايي نمونه اي پيشرفته از نول كارت نقره است اين كارت تا ده هزار درهم شارژ ميشود و حدود پنج سال اعتبار دارد و هزينه اخذ آن بيست و پنج درهم است و همچنين با اين كارت هيچ محدوديتي در استفاده از انواع وسايل نقليه عمومي وجود ندارد.

نول كارت آبي مناسب گردشگران نيست و بيشتر براي شهروندان دبي مناسب است زيرا امكانات خاصي را به آن ها ارائه ميدهد.

وسيله هاي حمل و نقل در دبي:

اتوبوس: در دبي اتوبوس ها در دو خط درون شهري و برون شهري فعاليت ميكنند كه هر كدام داراي مقصد هاي مشخصي هستند كه در تابلوي نمايشگر در جلوي اتوبوس نمايش داده ميشود براي پرداخت هزينه ميتوانيد از نول كارت استفاده كنيد و هزينه آن از سه درهم تا بيست درهم متغير است.

هزينه هاي سفر به دبي

مترو در دبي:

مترو دبي داراي چهل و هفت ايستگاه است و از فرودگاه شروع ميشود و تا ساحل جبل علي پيش ميرود پرداخت هزينه مترو به تعداد ايستگاه بستگي دارد و با استفاده از نول كارت ميتوانيد پرداخت كنيد.

مونوريل دبي:

مونوريل داراي دو ايستگاه ميباشند و از مسير جزيره نخل جميرا تا منطقه دبي مارينا پيش ميروند  و اين مسير را در عرض پنج دقيقه طي ميكند و هزينه آن از پانزده تا بيست و پنج درهم متغير است.

ابرس يا تاكسي آبي:

براي رزرو تاكسي با شماره ۲۰۸۰۸۰۸ تماس بگيريد و يا از طريق وبسايت تاكسيراني دبي آن را انجام دهيد آن ها مكان دقيق شما را رديابي ميكنند و برايتان ماشين ميفرستدند. هزينه تاكسي برحسب ميزان مسير و كيلومتر متغير است.

تراموا در دبي:

تراموا ها در مسير دبي مارينا تا برج العرب و جزيره نخل دبي فعاليت دارند و هزينه آن بين سه تا بيست درهم متغير است.

هزينه هتل هاي دبي:

هتل هاي يك ستاره براي اقامت به مدت يك شب حدود صد تا پانصد هزار تومان معادل صد تا پانصد درهم

هتل هاي دو ستاره براي اقامت به مدت يك شب حدود صد تا ششصد هزار تومان معادل صد تا ششصد درهم

هتل هاي سه ستاره براي اقامت به مدت يك‌ شب حدود صد و پنجاه تا هفتصد هزار تومان معادل صد و پنجاه تا هفتصد درهم

هتل چهار ستاره براي اقامت به مدت يك شب از صد و شصت هزار تا يك ميليون تومان معادل صد و شصت تا هزار درهم

هتل پنج ستاره براي اقامت به مدت بك شب از سيصد هزار تا چهل و دو ميليون تومان معادل سيصد تا چهل و دو هزار درهم

اگر نميخواهيد از هتل ها استفاده كنيد بهتر است هاستل ها و مهمان خانه هارا انتخاب كنيد كه هزينه آن حدود شبي سي تا صد درهم است.

هزينه هاي خورد و خوراك در دبي:

صرف يك وعده غذا رستوران هاي ارزان قيمت حدود بيست تا پنجاه درهم

صرف يك وعده غذايي  در رستوران متوسط حدود صد تا دويست و پنجاه درهم

صرف يك وعده غذايي در رستوران لوكس از صد درهم به بالا‌. صرف يك وعده غذايي در فست فود هاي شهر دبي نيز از بيست تا سي درهم برايتان آب ميخورد

همچنين براي صرفه جويي در هزينه هاي خورد و خوراك در برخي از وعده هاي غذايي حمص بخوريد،حمص يكي از غذاهاي محبوب و خوشمزه دبي است و قيمت بسيار مناسب است و ميتوانيد براي يك وعده يك يا چند پرس از آن را سفارش دهيد و ميل كنيد.

هزينه هاي سفر به دبي

هزينه انواع تفريح در دبي:

دبي داراي تفريحات بسيار متنوع و هيجان انگيزي است و استفاده از هركدام از آن ها خالي از لطف نيست يكي از بيشتزين تفريحات مورد استفاده گردشگران تور سافاري يا صحرا نوردي است كه سعي كنيد آن را هرگز از دست ندهيد كه هزينه آن صد و پنجاه تا دويست وپنجاه درهم است.

جت اسكي نيز داراي هيجان بسيار زيادي است و ميانگين گردشگران طرفداران زيادي دارد و هزينه آن از سيصد تا نهصد درهم متغير است.

فلاي بورد نيز يك تفريح آبي پر طرفدار است و هزينه آن بين سيصد تا هشتصد درهم است.

هزينه پارك‌ آبي دبي نيز از پنجاه تا دويست درهم براي هر نفر است و انتخاب آن بستگي به سليقه خودتان دارد.

نكته: تمامي هزينه هاي ذكر شده در اين مقاله به روز است و از منابع معتبر استخراج شده است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.